Cursa Solidària

Des del curs 2015-2016, l’Escola Jaume Balmes organitza la cursa solidària “Dóna una volta a…”, per ajudar de manera més activa en diferents projectes solidaris.

L’objectiu, no només és recollir diners per a diferents causes sinó que volem impulsar, tant els hàbits de vida saludables com la cultura de l’esforç i solidaritat envers els altres. Pensem que aquest objectiu només es pot aconseguir si família i escola treballem junts.

Enguany, la cursa solidària tindrà lloc el proper divendres 17 de maig de 2019 i els diners recollits aniran a favor de la Fundació Josep Carreras contra la leucèmia.

A continuació teniu tota la informació d’aquesta 4a edició.

Quan serà la cursa solidària?
Divendres 17 de maig de 2019, a la tarda

En què consisteix la cursa solidària «Dóna una volta a les cèl·lules imparables»?
L’esdeveniment estarà dividit en dues parts: Una primera part en que només podrà córrer l’alumnat de l’escola i una segona part oberta a tothom (alumnat, famílies, amics, veïns…).

A la primera part, l’alumnat correrà dins l’escola, serà a les 15h i les famílies podran venir a veure’ls i animar-los. Els dies previs a la cursa, cada nen o nena hauria de trobar un o més «patrocinadors» que es comprometessin a fer una aportació econòmica per a la causa, en funció de les voltes que el nen o nena aconsegueixi fer el dia de la cursa, en un temps determinat. Cada patrocinador podrà decidir la quantitat que vol aportar en funció de les voltes fetes. Encara que tots els nens i nenes de l’escola correran, no és obligatori que tinguin «patrocinadors». Us animem, però, a col·laborar per recollir com més diners millor.

La segona part començarà a les 16:45 i serà una cursa oberta a tothom qui vulgui participar. L’activitat consistirà en córrer 15 minuts per un circuit tancat, entre l’escola i els carrers que l’envolten.

Per poder participar la segona part de la cursa caldrà realitzar una inscripció.

Qui vulgui, també podrà comprar el Dorsal 0 per tal de col·laborar amb una aportació econòmica, però sense còrrer. Les persones que comprin el Dorsal 0 també rebran la samarreta commemorativa d’aquesta edició de la cursa.

Com em puc inscriure a la segona part de la Cursa Solidària?

1. A partir del 18 de març ,omplir el següent formulari web: https://goo.gl/forms/JrNEceQ5Wv9NLDpo2.  (Si necessiteu ajuda per omplir aquest formulari, podeu passar per l’AMPA que us ajudaran)
  2. Passar per l’AMPA a fer el pagament per confirmar la inscripció.

Quin preu té la inscripció?

1. Inscripció amb dret a córrer (inclou assegurança d’accidents, samarreta i dorsal commemoratiu): 6€
  2. Dorsal 0, sense dret a córrer (inclou samarreta i dorsal personalitzat commemoratiu): 4€

Aquests preus són possibles gràcies a l’ajuda econòmica de l’AMPA de l’escola i l’Ajuntament de Corbera.

Quina és la data límit d’inscripcions?
Les inscripcions s’obriran el dia 18 de març i es tancaran el 12 d’abril de 2019. A partir del dia 10 d’abril, per motius logístics, no es podran acceptar inscripcions ni Dorsal 0 amb samarreta.

On puc escollir i recollir la meva samarreta i el dorsal necessari per participar?
Al despatx de l’AMPA hi haurà, a partir del 18 de març, mostres de samarretes per emprovar i escollir la mida. A partir del dia 13 de maig, podreu passar per allà mateix a recollir la samarreta.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
L’equip de mestres de l’escola.