Setmana de l’esport

Des del curs 2015-2016, l’Escola Jaume Balmes organitza la cursa solidària “Dona una volta a…”, per ajudar de manera més activa en diferents projectes solidaris.

L’objectiu, no només és recollir diners per a diferents causes sinó que volem impulsar, tant els hàbits de vida saludables com la cultura de l’esforç i solidaritat envers els altres. Pensem que aquest objectiu només es pot aconseguir si família i escola treballem junts.

El 2023, li hem donat una volta més a la cursa i l’hem convertit en la setmana de l’esport.

Així doncs, la darrera setmana del segon trimestre la dedicarem a la promoció de l’activitat física i la vida saludable.

El dilluns 27 arranquem amb la sortida conjunta a La Censada (Santa Margarida de Montbui).

Per continuar, dimarts, tot l’alumnat, mestres i personal del centre ens vestirem amb la samarreta commemorativa i farem una gran inauguració (activitat interna de centre) per donar el tret de sortida a una setmana plena d’activitats esportives (olimpíades, gimcanes, tallers, xerrades, sortides a l’entorn…). Totes aquestes activitats comptaran amb la participació de famílies voluntàries, esportistes d’elit i diferents entitats municipals.

Per a acabar, divendres 31 a la tarda tindrem la nostra tradicional cursa solidària.

Sobre la cursa solidària (divendres 31 de març)

Quan serà la cursa solidària?
Divendres 31 de març de 2023, a la tarda

En què consisteix la cursa solidària?
L’esdeveniment estarà dividit en dues parts: Una primera part en què només podrà córrer l’alumnat de l’escola i una segona part oberta a tothom (alumnat, famílies, amics, veïns…).

A la primera part, l’alumnat correrà dins l’escola, serà a les 15 h i les famílies podran venir a veure’ls i animar-los. Un cop acabat l’acte, l’alumnat tornarà a les aules i sortirà, com és habitual, a les 16.30 h. Us convidem a convertir-vos en «patrocinadors» dels infants per tal de fer donacions per a la cursa com a recompensa a l’esforç de l’alumnat.

La segona part començarà a les 16.45 i serà una cursa oberta a tothom qui vulgui participar. L’activitat consistirà a córrer 15 minuts per un circuit tancat, entre l’escola i els carrers que l’envolten.

Per poder participar la segona part de la cursa caldrà realitzar inscripció entre el 14 i el 22 de març. La inscripció a la cursa inclourà la samarreta commemorativa, l’assegurança i polsera (necessària per a córrer). La samarreta només estarà disponible per als 100 primers inscrits, en aquest còmput s’exclouen els infants del centre que ja la tindran.

En una segona fase, a partir del 23 de març, qui vulgui, també podrà comprar el Dorsal 0 per tal de col·laborar amb una aportació econòmica, però sense córrer. Les persones que comprin el Dorsal 0, si han sobrat samarretes de les persones corredores, tindran prioritat per comprar-ne. Podeu participar-hi emplenant el següent formulari: https://forms.gle/KWMnAG46cYnrsoqW9

Com em puc inscriure a la segona part de la Cursa Solidària?

1. Del 14 al 22 de març, omplir el següent formulari web: INSCRIPCIONS TANCADES
  2. En acabar d’omplir el formulari d’inscripció, accediu a l’enllaç per fer el pagament a través de PayPal i així confirmar la inscripció. També podeu accedir al pagament de d’aquí.

Si necessiteu ajuda per omplir aquest formulari, si us plau, poseu-vos en contacte amb l’escola.

Preus?

1. Inscripció a la cursa d’infants matriculats al centre: 2,50€
  2. Inscripció a la cursa de menors no matriculats al centre (germans, amics, cosins, veïns…): 3,50€
  3. Inscripció a la cursa de persones adultes: 4,50€
  4. Dorsal 0, sense dret a córrer: Donatiu voluntari (inclou samarreta a partir de 3,50€, fins a exhaurir existències)

La recollida de les samarretes es podrà fer al despatx de l’AFA entre el 29 i el 30 de març, de 9 a 9.30 i de 16 a 16.45 h, així com el dia de la cursa (31 de març) de 16.20 a 16.45.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
L’equip de mestres de l’escola.