Cursa Solidària

Cartell Cursa 2017

Per segon any consecutiu, l’Escola Jaume Balmes organitza la cursa solidària “Dóna una volta a…” per ajudar de manera més activa en diferents projectes solidaris. Enguany, volem col·laborar amb l’obra social de Sant Joan de Déu i més concretament en el suport als infants hospitalitzats, així doncs, aquest any la cursa serà «Dóna una volta als infants hospitalitzats»

Podeu trobar més informació sobre els projectes que duen a terme en la següent adreça web: https://solidaritat.santjoandedeu.org/ca/infancia.

L’objectiu, no només és recollir diners per a aquesta causa sinó que volem impulsar, tant els hàbits de vida saludables com la cultura de l’esforç i solidaritat envers els altres. Pensem que aquest objectiu només es pot aconseguir si família i escola treballem junts.

Quan serà la cursa solidària?

Divendres 12 de maig de 2017, a la tarda.

En què consisteix la cursa solidària «Dóna una volta als infants hospitalitzats»?

L’esdeveniment estarà dividit en dues parts: Una primera part en la que només podrà córrer l’alumnat de l’escola i una segona part oberta a tothom (alumnat, famílies, amics, veïns…).

A la primera part, l’alumnat correrà dins l’escola, serà a les 15h i les famílies podran venir a veure’ls i animar-los. Cada infant tindrà un carnet que caldrà omplir. Els dies previs a la cursa, cada nen o nena hauria de trobar un o més «patrocinadors» que es comprometessin a fer una aportació econòmica per a la causa, en funció de les voltes que el nen o nena aconsegueixi fer el dia de la cursa, en un temps determinat. Cada patrocinador podrà marcar, en un carnet de corredor que us facilitarem des de l’escola, la quantitat que vol aportar en funció de les voltes fetes, i un import màxim. Encara que tots els nens i nenes de l’escola correran, no és obligatori que tinguin «patrocinadors». Us animem, però, a col·laborar per recollir com més diners millor.

La segona part començarà a les 16:45 i serà una cursa oberta a tothom qui vulgui participar. L’activitat consistirà en córrer 15 minuts per un circuit tancat, entre l’escola i els carrers que l’envolten.

Per poder participar la segona part de la cursa caldrà realitzar una inscripció abans del 27 d’abril. També podeu participar comprant la samarreta i el «Dorsal 0», sense córrer.

Com em puc inscriure a la segona part de la Cursa Solidària?

1. Omplir el següent formulari web: https://goo.gl/forms/ozcHkluJ8c8W4zUP2
    (Si necessiteu ajuda per omplir aquest formulari, podeu passar per l’AMPA que us ajudaran)
  2. Passar per l’AMPA a fer el pagament per confirmar la inscripció.

Quin preu té la inscripció?

1. Inscripció amb dret a córrer (inclou assegurança d’accidents, samarreta i dorsal personalitzat): 5€
  2. «Dorsal 0», sense dret a córrer (inclou samarreta i dorsal personalitzat commemoratiu): 3€

Aquests preus són possibles gràcies a l’ajuda econòmica de l’AMPA de l’escola.

Quina és la data límit d’inscripcions?

Les inscripcions s’obriran el dia 7 d’abril i es tancaran el 27 d’abril de 2017. A partir del dia 28 d’abril, per motius logístics, no es podran acceptar inscripcions ni «Dorsals 0», amb samarreta.

On puc escollir i recollir la meva samarreta i el dorsal necessari per participar?

Al despatx de l’AMPA hi haurà, entre el 18 d’abril i el 27 d’abril, mostres de samarretes per emprovar i escollir la mida. A partir del dia 10 de maig, podreu passar per allà mateix a recollir la samarreta i el dorsal.

Anuncis