Cursa Solidària

CursaSolidària2018

Des del curs 2015-2016, l’Escola Jaume Balmes organitza la cursa solidària “Dóna una volta a…”, per ajudar de manera més activa en diferents projectes solidaris.

L’objectiu, no només és recollir diners per a diferents causes sinó que volem impulsar, tant els hàbits de vida saludables com la cultura de l’esforç i solidaritat envers els altres. Pensem que aquest objectiu només es pot aconseguir si família i escola treballem junts.

Enguany, la cursa solidària tindrà lloc el proper divendres 20 d’Abril de 2018 i els diners recollits aniran a favor de la ONG Pallapupas.

A continuació teniu tota la informació d’aquesta 3a edició.

Quan serà la cursa solidària?
Divendres 20 d’abril de 2018, a la tarda

En què consisteix la cursa solidària «Dóna una volta als als somriures d’hospital»?
L’esdeveniment estarà dividit en dues parts: Una primera part en que només podrà córrer l’alumnat de l’escola i una segona part oberta a tothom (alumnat, famílies, amics, veïns…).

A la primera part, l’alumnat correrà dins l’escola, serà a les 15h i les famílies podran venir a veure’ls i animar-los. Cada infant tindrà un carnet que caldrà omplir. Els dies previs a la cursa, cada nen o nena hauria de trobar un o més «patrocinadors» que es comprometessin a fer una aportació econòmica per a la causa, en funció de les voltes que el nen o nena aconsegueixi fer el dia de la cursa, en un temps determinat. Cada patrocinador podrà marcar, en un carnet de corredor que us facilitarem des de l’escola, la quantitat que vol aportar en funció de les voltes fetes, i un import màxim. Encara que tots els nens i nenes de l’escola correran, no és obligatori que tinguin «patrocinadors». Us animem, però, a col·laborar per recollir com més diners millor.

La segona part començarà a les 16:45 i serà una cursa oberta a tothom qui vulgui participar. L’activitat consistirà en córrer 15 minuts per un circuit tancat, entre l’escola i els carrers que l’envolten.

Per poder participar la segona part de la cursa caldrà realitzar una inscripció. També podeu participar comprant la samarreta i el «Dorsal 0», sense córrer.

Com em puc inscriure a la segona part de la Cursa Solidària?

1. Omplir el següent formulari web: https://goo.gl/forms/H5frLI2a5p4de1up1
    (Si necessiteu ajuda per omplir aquest formulari, podeu passar per l’AMPA que us ajudaran)

2. Passar per l’AMPA a fer el pagament per confirmar la inscripció.

Quin preu té la inscripció?

1. Inscripció amb dret a córrer (inclou assegurança d’accidents, samarreta i dorsal commemoratiu): 6€

2. «Dorsal 0», sense dret a córrer (inclou samarreta i dorsal personalitzat commemoratiu): 4€

Aquests preus són possibles gràcies a l’ajuda econòmica de l’AMPA de l’escola i l’Ajuntament de Corbera.

Quina és la data límit d’inscripcions?
Les inscripcions s’obriran el dia 13 de febrer i es tancaran el 13 de març de 2018. A partir del dia 14 de març, per motius logístics, no es podran acceptar inscripcions ni «Dorsal 0» amb samarreta.

On puc escollir i recollir la meva samarreta i el dorsal necessari per participar?
Al despatx de l’AMPA hi haurà, a partir del 13 de febrer, mostres de samarretes per emprovar i escollir la mida. A partir del dia 9 d’abril, podreu passar per allà mateix a recollir la samarreta i el dorsal.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
L’equip de mestres de l’escola.

Anuncis