Sobre l’escola

dsc_0234

L’escola Jaume Balmes està situada a la part baixa del nucli urbà, molt a prop de les instal·lacions esportives. La seva situació dins el municipi ens permet accedir a l’entorn natural més proper per a realitzar excursions i sortides a peu des del mateix centre. Aprofitem aquest entorn com un espai més d’aprenentatge, apropant-nos a la natura per poder observar-la i experimentar-la de manera directa. És un edifici amb espais i aules molt amplis i amb força llum. Els espais exteriors també són molt grans.

L’edifici fou construït a principis dels anys 80, i inaugurat el 26 d’abril de 1984. L’acte d’inauguració fou presidit per Salvador Sado, Director General de Programació i Serveis Generals de la Generalitat de Catalunya, Salvador Roig, Alcalde de Corbera de Llobregat , Esther Barbancho, Directora del centre Escolar i Alfred Albiol, Diputat del Baix Llobregat.